Benim Çikolata Soslu Chamallows’um



Merhaba Tryemek Tarif Severleri Bugün siz değerli takipcilerimize Benim Çikolata Soslu Chamallows ’um tarifi vereceğiz Simdiden bu yemek tarifimizi deneyen herkese afiyet olsun

Benim Çikolata Soslu Chamallows'um Tarifi'nin Malzemeleri

  • 2, 5 su bardağı süt
  • 1 paket çikolata sosu
  • 1 paket chamallows büyük boy
  • Renkli şekerlemeler ( ben kaskas, pasta süsü, bonibon kullandım. )
  • 6-8 adet ince şiş çubuk

Benim Çikolata Soslu Chamallows'um Tarifi'nin Yapılışı

1 tane şiş çubuğa 5-6 adet kadar kalpli chamallowslarımı batırdım. 8 adet çubuklar oluncaya dek bunu yapmaya devam ettim. Önceden hazırlamış olduğum çikolata sosunu çubuklara yaydırdım. Üstlerine kaskas döküp tabağa yatırdım geriye kalan çikolata sosunu tekrar üstlerine döktüm kaskas, bonibon, pasta süsü ekledim ve bugün doğum günü olduğu için ( bitter ) çikolata harfler & rakamlarla 19. YAŞ yazdım. Çok lezzetli oldu tavsiye ederim. Genelde çocukların seveceği bir tarif.
Sonraki Yazı
Next Post »