Pırasa Midye Böreği



Merhaba Tryemek Tarif Severleri Bugün siz değerli takipcilerimize Pırasa Midye Böreği tarifi vereceğiz Simdiden bu yemek tarifimizi deneyen herkese afiyet olsun

Pırasa Midye Böreği Tarifi'nin Malzemeleri

  • 1 kg hazır yufka
  • 2 dal pırasa
  • Yarım kg kıyma
  • Karabiber, pulbiber
  • 2 adet yumurta sarısı
  • 1 su bardağı sıvı yağ
  • 1 su bardağı su
  • Tuz, çörek otu
Harcı için:
  • Sıvı yağ ve su karıştırdım

Pırasa Midye Böreği Tarifi'nin Yapılışı

Bir tencerede önce sıvı yağ koydum, kıyma kavruldu, sonra pırasa ince ince doğradım kıymanın içine döktüm baharatları ve tuzu ekledim iyice kavrulduktan sonra soğumaya bıraktım masaya bir yufkayı serdim ,üstüne su ve sıvı yağ harcınızdan sürdüm her tarafına gelecek şekilde yufkayı 4 kestim kesilen yufkanızı parmağınızla ince gelen yerinden büzdüm, uzun gelen yerinden kıymalı harçtan koydum ,dolma gibi doladım midye şeklini aldı fırın tepesine dizdim hepsini üstüne yumurta sarısı sürdüm ,süslemek için ben çörek otu koydum sizler susam dökebilirsiniz, 250 derecede kızarttım afiyet olsun misafirlerim çok beğendi. Sizce bu tarifin zorluk derecesi nedir?
  • Kolay
  • Orta
  • Zor
Kaydet Bu soruyu atla Soruları yanıtlayarak arama sonuçlarımızın iyileştirilmesine katkıda bulunabilirsiniz. Pırasa Midye BöreğiPırasa Midye Böreği Pırasa Midye Böreği Pırasa Midye Böreği Pırasa Midye Böreği Pırasa Midye Böreği Pırasa Midye Böreği Pırasa Midye Böreği Pırasa Midye Böreği Pırasa Midye Böreği Pırasa Midye Böreği Pırasa Midye Böreği
Sonraki Yazı
Next Post »