Kıbrıs Tatlısı Tarifi



Merhaba Tryemek Tarif Severleri Bugün siz değerli takipcilerimize Kıbrıs Tatlısı Tarifi tarifi vereceğiz Simdiden bu yemek tarifimizi deneyen herkese afiyet olsun

Kıbrıs Tatlısı Tarifi'nin Malzemeleri

  • 3 adet yumurta
  • 1 çay bardağı şeker
  • 1 çay bardağı sıvı yağ
  • 1 su bardağı galeta unu
  • 1 su bardağı ceviz veya fındık içi
  • 1 paket vanilya
  • 2 paket hindistan cevizi
  • 1 paket kabartma tozu
Kreması için:
  • 1 kg süt 1 su bardağı nişasta
  • 1 çay bardağı şeker
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket krem şanti
Şerbet için:
  • 2 su bardağı su
  • 2 su bardağı şeker

Kıbrıs Tatlısı Tarifi'nin Yapılışı

Şerbeti 2 su bardağı su ve2 su bardağı şeker iyice kaynatdım ve sogutdum. Sonra kekimizi hazırlayalım yumurta ve şekeri iyice çırptım sonra sıvı yağ, galeta unu, ceviz kabartma tozunu keki hepsini iyice karıştırdım borcam yağladım kekimizi döktüm fırına 200 derecede pişirdim.Kesin ve kek sıcak halde soğuk şerbetini döktüm .Üstüne krema si için süt ve nişasta şeker vanilya iyice karıştırdın kısık ateşte karıştırarak muhallebi yaptım ateşten aldım krem şantiye döktüm içine mikserle iyice karıştırdı kekin üstüne sürdüm üstüne hindistan cevizi serptim buz dolaba koydum .Bir saat sonra servis yaptım afiyet olsun. Sizce bu tarifin zorluk derecesi nedir?
  • Kolay
  • Orta
  • Zor
Kaydet Bu soruyu atla Soruları yanıtlayarak arama sonuçlarımızın iyileştirilmesine katkıda bulunabilirsiniz. Kıbrıs TatlısıKıbrıs Tatlısı Kıbrıs Tatlısı Kıbrıs Tatlısı Kıbrıs Tatlısı
Sonraki Yazı
Next Post »