Mürdüm Erikli Krem Şantili Poğaça



Merhaba Tryemek Tarif Severleri Bugün siz değerli takipcilerimize Mürdüm Erikli Krem Şantili Poğaça tarifi vereceğiz Simdiden bu yemek tarifimizi deneyen herkese afiyet olsun

Mürdüm Erikli Krem Şantili Poğaça Tarifi'nin Malzemeleri

  •  1 paket sade toz krem şanti
  •  1 paket eritilmiş margarin
  •  2 yumurta birinin sarısı üzerine
  •  1 su bardağı ılık süt
  •  1 paket Dr. Oetker maya
  •  1 paket kabartma tozu
  •  1 paket vanilya
  •  1 çay bardağı toz şeker
  •  Aldığı kadar un
  • İç harcı için Mürdüm eriği artı iç harcı olarak şeftali yada istediğiniz marmeladı kullanabilirsiniz.
  • Poğaçamızın üzeri için tarçın karışımlı pudra şekeri

Mürdüm Erikli Krem Şantili Poğaça Tarifi'nin Yapılışı

Öncelikle ılık sütümüzün içine tıpkı paket mayamızı ve şekeri bırakıp on dakika bekletin .Ardında mürdüm erikleri doğrayın .Daha bilahare eritilmiş margarini, beklettiğimiz benzin, cevher ,şeker hastalığı karışımın içine çizin çizin mürdüm eriği dış tam malzemeyi karıştıralım .Elimizle kulak memesi yumuşaklığında temel elde edelim .Hamurdan koz büyüklüğünde parçalar alıp içine kabukları soyulmuş ve doğranmış mürdüm eriklerini bırakalım .Şekil vererek fırın tepsisine dizelim .Üzerine testis sarısı sürdükten sonradan poğaçamızı beş dakika elan bekletip önceleri ısıtılmış fırına verelim. 180 derecede poğaçamızı pişirelim .Fırından sâdır ve ılıkken poğaçamızın üstüne tarçın ve kırmızılık şekeri karışımını çay süzgeci kullanarak serpelim.Afiyet olsun. Sizce bu tarif zor mi? Ahali becerisi gerektiriyor mu?
  • Olur
  • Hayır
Kaydet Bu soruyu atla Soruları yanıtlayarak kontrol sonuçlarımızın iyileştirilmesine katkıda bulunabilirsiniz. Mürdüm Erikli Krem Şantili PoğaçaMürdüm Erikli Krem Şantili Poğaça Mürdüm Erikli Krem Şantili Poğaça Mürdüm Erikli Krem Şantili Poğaça
Sonraki Yazı
Next Post »