CİKOLATALİ MUZLU PASTA Tarifi YapılışıYemek Tarifleri


Merhaba Tryemek Tarifcileri


Bugün Sizlere CİKOLATALİ MUZLU PASTA Tarifi Vereceğiz


Şimdiden Afiyet Olsun


Bu Tarifi Bizimle Paylaşan Aşkla Yapılan Yemekler Facebook Sayfasına Teşekkürler


CİKOLATALİ MUZLU PASTA


Pandispanyasi icin ;


4 yumurta

4 kahve fincanı toz seker

3 kahve fincanı un

2 yemek kasığı kakao

2 yemek kasığı sıvı yağ

3 yemek kasığı kaynar su

1 pkt vanilya

1 pkt kabartma tozu



Pandispanyayi islatmak ;


Ben evde hazırladığım meyve suyunu kullandım sizde istediğiniz ne varsa kullana bilirsinz.


Muhallebisi icin ;


1 lt süt

4 yemek kaşığı un

4 yemek kaşığı mısır nişastası

1 su bardağı toz şeker

2 paket vanilya

1 adet yumurta sarısı

1 paket sıvı krema(200ml)


Ortası icin ;


3 tane Muz


Üzeri icin;


Cikolata sos( 2 su bardağı su ile hazırladım )

Bi pkt bitter cikolata

Ceviz

Fındık


HAZİRLANİSİ ;

Muhallebinin hazırlanışı; krema ve vanilya hariç tüm malzemeleri tencereye alarak karıştırarak pişirin. Muhallebi kaynadıktan 3 dakika kadar sonra ocaktan alarak 10-15dk soğumaya bırakın. Daha sonra vanilya ve sıvı kremayı ilave edin ve mikser yardımı ile pürüzsüz bir görüntü alana kadar 4-5 dakika boyunca çırpın.

Daha sonra pandispanyayi hazırlayıp bolca margarin ( ben tereyağı kullandım) sürdüğünüz tepsiye koyup 180 derecede pişirin.

Biraz soguduktan sonra ortadan ikiye ayırıp islatin daha sonra muhallebi ve muzları yerleştirin. Resimdeki gibi hazırlayın





CİKOLATALİ MUZLU PASTA Tarifi Yapılışı
Sonraki Yazı
Next Post »